De diensten
1.
2.
Een uitgeruste en relaxte ruimte voor co-working met flexibele en betaalbare tarieven
3.
Verhuren voor langere termijn voor opkomende verenigingen en bedrijven in de audiovisuele sector en communicatie
4.
Een congrescentrum dat 2 tot 999 mensen kan ontvangen
In het gebouw
-
zeer goede internetverbinding (glasvezel)
-
onthaal bezoekers
-
begeleiding
-
networking
-
promotie van bedrijven
-
uitgeruste vergaderzalen
-
geluidsstudio
-
parking voor wagens
-
parking voor tweewielers
-
receptie van uw pakjes
-
telefoon
-
onderhoud
-
basismeubilair (kast, bureaus, stoelen)
-
bureau diensten (copies, printer, scanner)
-
postverzendingen
-
uitgeruste kitchenettes
-
douches
-
ingericht terras
-
ontspanningsruimtes (hangmat fatboy, canapés,…)
-
schoonmaak
-
catering
-
gedeelde tafels tijdens uw gezellige maaltijden
In de nabijheid
-
parking
-
Zuidstation (5 minuten te voet)
-
café Léopold tegenover
-
restaurants e sandwichbars
De formules
Flexibele « all-in » formats voor start-up en huurcontracten voor lange termijn met een volledig gamma aan diensten voor opkomende bedrijven.
Het all-in contract
Oppervlaktes tussen 16 en 100m2 bestemd voor start-ups die willen genieten van een individueel bureau voor een forfaitair bedrag inclusief diensten en lasten (buiten consumptie).
Tarieven : vanaf €350 / maandCo-working
Een relaxte en ingerichte ruimte met verschillende werkplekken, en toegang tot alle faciliteiten van het centrum. Verschillende flexibele formules (van 1 tot 5 dagen per week), waardoor men zich kan aanpassen aan de behoeftes van nomadische ondernemers en hun nieuwe manieren van werken.
Tarief : vanaf €90/maandHet huurcontract
Ruimtes tot 200m2 voor opkomende bedrijven in het kader van een burgerlijk huurcontract (3-6-9). De kosten worden apart gefactureerd , in functie van de reële consumptie
Een interne catering service
Onze partner B-Food stelt een kwalitatieve restauratiedienst voor aan correcte prijzen, zowel voor een sandwhich uit het vuistje als voor een lunch pauze tijdens uw vergadering of een walking dinner.
De bonus ? Een formule van thematische ‘table d’hôtes’ die punctueel wordt voorgesteld aan 15€/pp. Het ideale moment om nog eens samen te zitten met het team en nieuwe contacten te leggen!
Zij die Pepibru vormen
Pepibru is ook en in de eerste plaats een dynamisch en beschikbaar team dat alle dagen van 8u30 tot 18u op maat kan antwoorden op uw vragen